SaMn

Alla inlägg den 17 juli 2010

Sug

Av samn - 17 juli 2010 13:55

Känner ett starkt sug efter slush.

eller något annat isigt sött.

Jag måste hitta något sånt. NU, jag dör!

När jag är bakis blir jag alltid sugen på något.

Förra gången var det gröna urkärnade Oliver.Men fick då nöja mig med äckliga svarta oliver..

Nu när jag äntligen har gröna hemma i min kyl, Nej då duger inte det?

då ska jag ha slush istället?

Att man aldrig är nöjd..

 

Av samn - 17 juli 2010 13:07

Igår.

ja igår. haha

var först på middag hos Berglund, vart sedan tillkallad vidare. Det var en as trevlig kväll med mycket whiskey, snapps, Öl och Engelska.

Jag säger bara herregud, jag är katastrof på att prata Engelska.

Iof förstod dom Ickee svensktalande mig mesta dels. Men ändå, verkligen so bad at it..

om jag förstod vad dem sa?

Ja absolut, till och med när jag var så full så jag knappt visste vad jag hette, ja jag förstod varenda ord.. haha

Synd bara att kvällen slutade med ett pass och en iphone i sjön.

Men har en känsla av att det kommer lösa sig. får hoppas i alla fall.

Det är verkligen en toppen perfekt bakis dag idag.

Var lite räädd för att det skulle va strålande sol och typ 40 grader inne hos mig.

För idag ska jag bara va inne. tills jag mår bättre i alla fall.

Hoppas på lite regn.

Nej nu måste jag springa iväg och spy



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards