SaMn

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av samn - 11 juli 2010 21:56

Jag älskar din hållning när du lutar dig mot en dörrkarm, jag älskar ditt sätt att hålla i telefonen och jag älskar ditt sätt att prata i den. Jag älskar ditt sätt att prata med folk du inte känner och hur dina ögon vidgas när du ser någonting du gillar. Jag älskar ditt andetag i mitt öra och hur du ser ut när du sover. Jag älskar ditt sätt att bry dig om mig och om andra och jag älskar hur bra du är på att lyssna. Jag älskar ditt sätt att stå och gå och ditt sätt att sitta. Jag älskar ditt sätt att sjunga med till musiken och jag älskar när du säger kloka ord som du inte ens förstår innebörden av. Men framför allt älskar jag dig och hur du får mig att känna mig så lycklig ,speciell och att jag klarar allt. Jag älskar att du får mig att skratta och att du trycker mig emot dig när jag är ledsen. Jag älskar att du hatar att se mig gråta och att du febrilt torkar varje liten tår som rinner från min kind. Och framförallt älskar jag din energi, hur du kan hoppa runt och va som ett litet barn men ändå va mogen och det jag menar är att hur du än beter dig så är du för mig perfekt.. jag älskar dig.

Av samn - 11 juli 2010 20:15

NYNÄSHAMN,

Träffa folk jag inte träffat på fleera år. det var trevligt.verkligen jätte trevligt:) Och badat i havet.

Köpt Pizza, en med skinka och grejer på.Dom gjorde det garanterat med mening och gav mig en annan än vad jag beställde. efterssom jag var så fast på och sa mer än 4 gånger att det absolut inte fick va kött på. är så jävla irriterad efter att dessutom bara ätit tårta idag.

Så nu står jag och lagar mat. Vilket jag gärna hade sluppit.

Ska ner och ta en simtur efter maten sen duschen och sova bara , är så jävla trött!

Imorn blir det dessutom en tidig morgon också, målaren kommer. Vart ska jag ta vägen?

Får hitta på något imorn. Det skulle visst åska imorn också? Det är väl lugnt bara   det inte åskar inatt då jag kommer dö isåfall , annars imorgon gör det mig ingenting att det åskar och regnar litegranna imorgon då alltså!! . hehe

 

 



Av samn - 11 juli 2010 08:30

Somna 5 igår. och jag skojar inte.

Jag känner mig som en zombie nu.

Ska fixa mig lite snabbt. och äta någonting innan jag verkligen dör. Sen måste jag dra.

Ha en solig undebar söndag!

 

Gör lögnen stor, gör den enkel, fortsätt berätta den och så småningom kommer du tro på den själv.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards