SaMn

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av samn - 25 juli 2010 15:03

vaknade nyss. usch hatar att sova bort hela dan. det var inte riktgt meningen alltså.

sitter framför tven och käkar frukost.

kollar på ett riktigt intressant program på 4an.

har  inte kollat från början, men det har handlat om rökning, vad som händer i lungorna direkt efter du tagit ett bloss.

Vad som händer med ens öron när man har Hög musik.

Och såklart alkohol. vad som händer när du dricker vilken process kroppen jobbar bort alkoholen på. och hur allt det där skadar på en gång.

och varför man får baksmälla och så vidare.

faktiskt riktigt inressant. man får reda på saker man inte visste också.

Annars brukar alltid alla sånna program handla om långsiktigt.

Vad som händer om du druckit alkohol länge och mycket, och med röking likså.

Nu ska jag fortsätta kolla och äta upp min gröt.

Hörs!

Av samn - 25 juli 2010 03:25


You can only dream...
 
You hade your chance.
 
I D I O T
nu ska jag äntligen sova efter resten av natten med grabbarna ute i regnet på min veranda med dunjackor filtar vattenpipa cigaretter och alkohol. där kom det haha! dom tvinga mig!
natti
   
på den här bilden är jag så sjukt lik min mamma som ung så att det nästan är läskigt

Av samn - 25 juli 2010 00:45

Jag är ju dum.

Tror ni inte att det regna hela jävla kvällen eller..

bara för jag sa att det i alla fall inte var regn

smart sofia smart.

Det var i alla fall trevligt, grillade och drack.

fast för mig vart det en nykter kväll ändå.

Några trotsade regnet och kylan och hoppa i poolen för ett snabbt bad, strongt fan haha. Vad alkohol hjälper va.

Blev alltså en tidig kväll för mig, kände att jag hade gjort mitt som ensam nykter och när kylan tog över.

Körde hem för första gången i mörker och regn. var bara några cm från att köra på ett rådjur. Jag skakar fortfarande fan..vilken jävla kärring jag är haha

nu blir det en film

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards