SaMn

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av samn - 4 maj 2011 15:22

Packar mina väskor och drar till Cristin!

Sköööööönt 


Av samn - 4 maj 2011 02:34

Lät han in. Lät han ta. Lät mig tro, vad han än sa.
Jag lät det gå, svävade på moln.
Tills hon slet mig i stycken och spottade på mina sår.
Men ser det ut som om jag sörjer dig, Mer som om jag höjer dig.
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.
Jag gråter bara i regnet.
Superstolt.
Han vill veta vad jag tänker. om det ändå var så enkelt.
Varför vill du stå med mig i regnet? Varför vill du riva ner mitt stängsel?
jag vet ändå vad som händer.
Så jag gråter bara i regnet.
Gav han allt, allt jag kan ge. Han ville ha mer, det är sån han är.
Ensam är stark, det är sån jag blev. Litar inte på någon och allt är bara hans fel.
Men ser det ut som om jag lackar? Nej.
Mer som om jag tackar dig.
För jag kommer aldrig mer behöva vara svag.
Ingenting har någonsinn gjort mig så förvirrad

 

 

Av samn - 4 maj 2011 01:11

Äntligen!

äntligen hitta jag låten som jag letat efter sedan 2006.

Minns det som igår, vi tjejer satt hemma hos Cristin på altanen i värmen och hade på tven på Mtv, och den här låten och crazy gnarls barkley spelades om om och om igen. Älskar den sommaren, tror nästan den kan ha varit den bästa sommaren i hela mitt liv. Det var jag och tjejerna mot världen, inga problem fanns, livet var bättre än något annat då. Allt var bara såå underbart, och det är det i princip den här låten symboliserar för mig, Glädje bekymmerlöshet sommar sol och värme livet var bara att ta för sig, i den åldern visste man mycket men ändå inte för mycket, allt var bara att köra på, på något konstigt vänster känns det ändå som den sommaren gav dom allra galnaste minnena som jag kommer sitta och tänka på på ålderdomshemmet vid 90 års ålder. den sommaren älskar jag, trots att jag vet att om jag skulle få uppleva den sommaren igen skulle jag absolut inte uppskatta den.. inte alls kanske till och med, men det var då just den åldern och allt som hände och hur allt låg till. Den mest händelserika sommaren jag någonsinn kommer uppleva. 

Därför älskar jag den här låten så mycket jag vet varför jag hitta den just nu

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards