SaMn

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av samn - 11 maj 2011 20:41

Precis hemkommen , har en sån jävla huvudvärk att jag inte vet vart jag ska ta vägen! och en jävligt konstig magkänsla.

Inget Jönköping i helgen då, va fan händer då? vill bara åka någonstans med en god vän. men vart fan åker man?

Funderar starkt på att ta och gå och lägga mig faktiskt

saker jag har lovat kommer aldrig bli av, ska sluta lova, ska bara köra, förmodligen blir det så till efter sommaren, och ska ni veta det känns jävligt skönt och bra faktiskt, ett sådant beslut som aldrig kan kännas bra förrän kanske efteråt, kanske

 

du vet inte hur folk pratar om dig, du gör dig själv i underläge, du gör själv så att folk ser ner på dig. det är du och ingen annan, ta reda på ditt liv inann du gör dumma saker, förhastade saker, och beter dig som ett svin, visa att du har lite stake och självkänsla i dig, sluta kladda på folk som hör till en annan nivå än dig själv, det gölr bara att du sjunker längre ner i allas ögon än dom allra flesta. du kommer få ännu hårdare i ditt liv framöver. tycker synd om dig , och det är enda anledningen till att jag inte hatar dig i det här fallet. Men någongång någongång inom snart kommer smällen i ditt ansikte, och alla kommer vara vända mot dig, du kommer inte ha någon att gå tillbaka till, du kommer bli helt ställd, och det är det du kommer behöva. Stackarn

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards