SaMn

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av samn - 25 maj 2011 09:30

Nu tar jag mina väskor och åker till södertälje mot tåget ner till Jönköping, skulle jag egentligen ha gjort! men tåg biljetten vart något knas med, och jag här världens bästa föräldrar som kör ner en till Jönköping! så jag slipper tåg och byten! det är jobb som står på schemat och självklart umgås med Veronica! Hemma på Söndag igen. Ha det bäst!


 

Av samn - 25 maj 2011 07:45

Min tro.. har jag ens någon skulle jag nästan vilja börja med att säga, men det är klart jag har, det har alla. Första tanken som åker upp i mitt huvud när jag hör tro, tänker jag på något religiöst som om du tror på någon gud osv. Jag är kristen ja, tror på gud,  ja jag är troende, men inte överreligös. jag går inte i kyrkan varje söndag läser aldrig bibeln, brukar vanligtvis inte be som vissa troende gör. utan jag bara tror ,tror på gud, någon högre makt det gör jag absolut helt klart,av lite av personliga skäl som inte känns någon mening med att ta upp.


Min tro är också ödet, jag tror väldigt mycket på ödet, tror att allting som händer och sker gör det utav en anledning. Hade du inte missat det där tåget eller bussen, suttit i 3 onödiga timmar och vänta på nästa, hade du kanske inte träffat den eller dem personerna som du då träffade, sett eller gjort det du gjorde, kanske hade du sett eller gjort något du inte borde sett om du hunnit med den där tidigare bussen. Man lär sig något som behövs till senare i livet utav allt, går du igenom en svår svaka en svår sak i livet nu, kanske andra saker senare i livet hade känns mycket tyngre om du inte gått igenom och lärt dig vissa saker i livet innan. Ja ni förstår nog vad jag menar? det är så jag förklarar saker och ting när något är oklart och svårt att förstå, både för mig själv och andra, och allt känns så mycket bättre för mig att tänka så, det är min tro när min egen tro på mig själv sviker mig.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards