SaMn

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av samn - 9 maj 2011 16:50

Solen skiner, hur varmt det är har jag ingen aning om har inte varit utanför dörren än, vaknade nyss, det här är en riktigt äcklig jävla dag önskar mig bara en tisdag just nu den här dagen är den jobbigaste dagen på väldigt länge. tror jag går och drar täcket över huvudet igen faktiskt

Av samn - 9 maj 2011 00:06

Uppvuxen utanför en liten stad och när regnet skulle falla ner skulle jag bara stirra ut i mina fönster.

Drömmen om vad som skulle kunna hända och om jag skulle hamna lycklig skulle jag tacka allt och alla

Hårt på att nå ut, men när jag försökte tala ut kände att ingen kunde höra mig ville tillhöra här men något kändes så fel här så jag bad mig själv att jag kunde bryta mig loss

Jag ska sprida mina vingar och jag ska lära mig att flyga jag ska göra vad som krävs till det att jag rör på himlen

Och jag ska önska och chansa på att göra en förändring och utbrytningen ur mörkret och in i solen men jag kommer inte glömma det jag har lärt mig

Jag tar en risk ta chansen göra en förändring och en utbrytning

Vill känna den varma brisen sova under en palm rusa ut i havet vilken timme på dygnget som helst

Gå ombord ett snabbtåg en resa på ett jetplan, långt långt långt bort

Och utbrytningen

Byggnaderna med hundra våningar svänga runt karuselldörrar kanske jag inte vet var de kommer ta mig men det är bara fortsätta röra på, röra sig på flyga iväg, kasta sig iväg.

Jag ska sprida mina vingar överallt och om jag får för dig lära dig att också flyga som jag så gör jag det.

Fast det är inte lätt att säga hejdå jag måste ta en risk

Ta en chans göra en förändring och utbrytningen ur mörkret och in i solen men jag kommer inte att glömma den plats jag kommer från Jag måste ta en risk Chansa göra en förändring våga och göra en urbrytning från det här stället, jag måste få se världen och längta hem ett tag och kanske då efter allt det inse vad jag har och inte vill förlora och vad jag ska göra



Nothing lasts forever. So live it up, drink it down, laugh it off, avoid all the bullshit, take chances, and never have regrets because at one point.. you did what you wantet.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards