SaMn

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av samn - 19 maj 2011 17:08

Ojojoj, mina föräldrar, vad ska man säga det finns så mycket.
Börjar väl med det dom flesta brukar säga om sina föräldrar.
Mina föräldrar är dom bästa man kan ha!


Båda uppvuxna i Södertälje kommun, Pappa i Mölnbo en tätort utanför södertälje, och Mamma en villa i Geneta i Södertälje.
Dom träffades på ett gym, så redan där har vi en liten grej som beskriver dom båda väldigt väl! Träning.
Ändå sedan dom var små små barn har dom hållit på att tränat och tävlat i både det ena andra och de tredje. Allt från vattenskidor fotboll fridrott konståkning
osv osv osv och fortfarande idag tävlar dom visserligen inte längre, men har varit tränare i alla tider. Men nu har dom väl övergått till den punkten i livet
där dom lagt av med allt sånt, men det finns fortfarande inte en lugn stund på dom, tränar gör dom jämnt och ständigt ändå, och tror inte dom skulle tacka nej
till om dom fick något erbjudande.
Dom är två väldigt drivna personer som ofta har flera bollar uppe i luften sammtidigt, driver flera företag tillsammans och tror aldrig jag har mött två så
lika personer av olika kön. Någon gång önskar jag också mig få uppleva en sån soulmate.
Ingen skulle någonsinn kunna tvivla en sekund på att det inte är dom två. dom har varit gifta i 12 år om jag inte mistar mig helt.
Och varit tillsammans i 20 år.


 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards