SaMn

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av samn - 27 maj 2011 17:00


Mina syskon.. mina ett och ett halft år yngre tvillingbröder, Martin och Johan.
Man skulle kunna tro att dom är lika med tanke på att dom är tvillingar, men det är dom inte för en sekund!
Första dagen för dom på en ny skola, läraren trodde dom skoja med att dom var tvillingar, och att dem bara råkade ha samma efternamn.
Men det är inte bara på utsidan dom skiljer åt, utan på insidan också, nu ska jag inte säga att dom är allt för olika för det är dom absolut inte.
Dom har ju oftast gått på samma idrotter och sånna där saker som yngre, men dom är fortfarande olika, och jag tror det är där på den punkten som gör att dom
alltid kommit så bra överens, dom gör nästan allt tillsammans, samma gemensamma bekanta och som vänner, men som tur är inte flickvänner! haha
Mina bröder är mitt liv och det menar jag verkligen.
Jag vet inte många stunder jag skulle klara mig utan dom två personerna i min vardag. och jag är så oerhört glad att det skiljer så pass lite i mellan våra
åldrar, för det har aldrig varit så att vi aldrig haft något gemensamt och har alltid kunnat umgåts som kompisar och vi har alltid varit vän med alla
varandras vänner.
Dom är så fina och jag kommer aldrig möta någon person i mitt liv som kommer vara lika fina och underbara som dom två.
Den syskonrelationen som vi har till varandra vet jag är så sällsynt att den knappt går att hitta, jag kan säga att jag har haft ren tur som har fått det här som vi tre har ihop.
Det är svårt att beskriva, jag tror man måste se för att förstå.
Klart att vi trotts allt är syskon och kan bråka som alla syskon gör, dock väldigt sällan och det löser sig nästan alltid över en sekund.
Jag tar oss tre mer som tre stycken väldigt väldigt tajta vänner än som tre stycken syskon.
Och som vi tre alltid brukar säga, undar du något någongång om mig som jag inte kan svara på, fråga mina bröder, för det jag vet vet dom, om möjligtvis inte kanske lite mer.



   små pojkarna, några år sedan.

   

   Martin, alltid lika bild skygg, han kommer alldrig med på kort! han letar sig bort ur bilden haha.

   Johan, som alltid kommer med på alla bilder, men hatar kort ändock.


       


Ni är bara rent bäst!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards