SaMn

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Förlåt till alla er

Av samn - 24 maj 2011 18:03

Många kan tycka att jag varit självisk och rent utsagt ett riktigt jävla ego den senaste månaden typ.

Men saken är den att så är inte fallet, jag har bara inte tänkt så långt, och det känns som så mycket har hänt, och min  hjärna har varit översvämmad med tankar om både det ena och det andra , och det har hänt så mycket saker.

På riktigt, jag har nte kunnat tänkt klart en sekund, och så impulsartad som jag är tar jag väldigt förhastade beslut, tänker just då på mig själv, men det är klart man gör ibland när saker är själv till ens fördel, alla gör, jag hinner inte med i tankrna innan saker är bestämda och när flera val dyker upp samtidigt och man bokar upp dagar som redan varit planerade sedan länge, man bestämmer både det ena andra och de tredje på samma gång utan at hinna med att tänka att man redan lovat en och annan sak.

Det är svårt att förklara sig ur, det är svårt att bli förlåten, och det är svårt att dämpa ångesten man har efter det att man förstått efteråt vad man själv lyckats rört till det.

Jag har svårt att be om ursäkt jag har svårt att förklara mig för alla det ting jag gjort mot näst intill alla den här månaden.

Jag har själv varit i en mindre obalans i livet jag inte märkt av förrän nu att jag har varit och är.

saker måste lägga sig på plats innan jag kan ta itu med allt, och hitta rätt spår igen, jag måste själv komma på hur jag vill ha det. 

Men så är det när mycket händer i sitt liv, det är svårt att hänga med och göra alla till lags. Att det är bra saker som hänt gör det hela värre trots att det är bra, man lever i sin lyckobubbla och jag själv har svårare att tänka på andra och sätta in mig i deras/eras situationer när jag är i den bubblan och när saker omkring mig händer fortare än över en natt. Det känns som att saker och ting måste lägga sig på plats och jag har växt enormt mycket den senaste månaden att jag själv som sagt är i en mindre obalans. Jag inser dock ändå att jag gjort fel. Jag ber så mycket om ursäkt för allt jag lovat men sen inte gjort och för alla dom gånger jag gjort saker utan att tänka på andra utan mening!

Jag hoppas snart jag kan få ner båda fötterna på jorden och att allt rullar på precis lika bra och frammåt som nu. men att jag har mer kontroll över läget då, och har lärt mig att tänka igenom mina beslut en eller två gånger innan jag tar dom. Förlåt mig verkligen förlåt mig alla ni som känner er träffade. Hoppas ni kan förstå mig lite i den här situationen också. Men ett stort förlåt, verkligen och jag menar det. Jag ska skärpa till mig, för såhär får det inte fortsätta. Förlåt


Grattis till min underbara mamma som fyller ett år äldre idag, nu blir det tårta och sushi!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av samn - 20 november 2012 01:09

Jag vet faktiskt att jag ännu en gång kommit till den punkten i livet då jag känner mig ganska hopplös på vissa plan men samtidigt helt oslagbar.  Och det kan slå över på bara en dag. Jag gick igenom detta en gång i somras också då jag inte helt kan ...

Av samn - 4 november 2012 03:55


   bästa bästa bästa du.  

Av samn - 20 september 2012 20:13

                             

Av samn - 10 september 2012 21:22


Har precis packat klart nästan allting, resten av veckan kommer jag bli en kungsängenbo. Kommer bli såååå skönt att slippa gå upp halv 5 på mornarna. ser fram emot det enormt och bara 20 minuter till skolan hur skönt?. Jag tänkte jag skulle ha plugga...

Av samn - 6 september 2012 21:06


En sån här bra dag har jag inte haft på väldigt länge. men oj vad skönt det är när dom kommer ibland! Fått min telefon äntligen att fungera efter ca två månader och massor av annat som jag inte vill gå in på. Dessutom fått besked om idag att jag bö...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards